lørdag 28. mai 2016

Promotion og inspirerende tilbakemeldinger

Foto: Hedvig Lien.
Det har vært noen hektisk og spennende dager siden jeg slapp "Trollspeil" sist mandag. Jeg har vært igjennom flere artige radiobesøk og interessante avisintervjuer og på tross av at jeg er ganske rusten i gamet, har det vært vært både morsomt og meningsfullt. Jeg er faktisk litt imponert over hvordan journalistene jeg har snakket med denne gangen har fokusert på ting som gir mening. Jeg har også fått mange inspirerende og hyggelige tilbakemeldinger på musikken og det varmer mer enn dere aner. At noen der ute liker de de hører og at disse låtene ser ut til å treffe noe i folk...er det fineste av alt. Det er selvfølgelig også svært hyggelig med gode strømmetall og foreløpig går den biten over all forventning. Kommende uke jobber jeg videre med promo og dessuten er CD-versjonen av "Trollspeil" ventet rett rundt hjørnet.

"Trollspeil" kan strømmes blant annet hos Tidal, itunes og Spotify. CD-versjonen av "Trollspeil" kan bestilles ved å sende e-post til henning@henningbergersen.no



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar