mandag 23. mai 2016

"Trollspeil" er endelig ute!

Foto: Hedvig Lien
Etter fire år "in the making" er min debutplate "Trollspeil" endelig ute og skal nå leve sitt eget liv der ute i verden. Og jeg er stolt nå! Jeg har lagt sjelen min i denne musikken, på en måte som jeg aldri tidligere har gjort. Og jeg har skrevet om ting jeg aldri trudde jeg skulle skrive om. Jeg har rett og slett vært dønn ærlig. Og det har vært tårer, sinne og frustrasjon, men også latter og glede...og endeløse våkenetter. Og jeg har hatt en gjeng med helt fantastiske folk med meg: Først og fremst Vesa, som har hovedæren for at skiva har blitt så bra som den har blitt, men også Ida, Geir og Jørn som spiller og synger på plata, Frode som var tekniker, Jim som miksa og Alex som mastra. Det har vært et fantastisk samarbeid med så mange utrolig talentfulle folk. Og jeg har skjønt at jeg har verdens mest tålmodige kjæreste, for jeg har ikke alltid vært like lett å ha i hus gjennom denne prosessen. Jeg har også forstått at jeg fortsatt har gjennomføringsevnen min inntakt...for det har vært en lang og vanskelig prosess. Men nå er den endelig ute og jeg kan bare håpe at dere der ute vil like det dere hører...og streamer og/eller laster ned som gale. Da blir jeg glad! "Trollspeil kan også bestilles som CD ved å sende en e-post til henning@henningbergersen.no. Den kan fra idag høres på strømmetjenester som TIDAL og Spotify etc. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar